Paristokierrätys - Uusi viestintästrategia ja konsepti

Paristokierrätys - Uusi viestintästrategia ja konsepti

Haaste

Tuottajayhteisö Recser Oy eli Paristokierrätys huolehtii paristojen ja akkujen kierrätysjärjestelmästä Suomessa. Haasteenamme oli vuoden 2018 aikana uudistaa Paristokierrätyksen viestintästrategian ja konseptoida uusi ilme monelle tutuksi tulleelle punamustalle paristojen keräyslaatikolle.

Toteutus

Tavoitteena oli selkeyttää ja raikastaa Paristokierrätyksen brändiä ja korostaa viestinnässä turvallisuusseikkojen lisäksi kierrätyksen hyötyjä. Loimme paristo- ja akkutyypeille hahmot, joiden kautta niiden käsittelystä ja kierrätyksestä voi kertoa virkistävällä tavalla. Lisäksi toimme yhä enemmän sisältöjä siitä, mitä paristoille ja akuille tapahtuu sen jälkeen, kun ne on viety kierrätykseen.

Tutustu Paristokierrätykseen: paristokierratys.fi.

“Anniinan kanssa on helppoa ja mutkatonta työskennellä. Aikataulut ja budjetti pitivät sekä hankalatkin yksityiskohdat saatiin sanoitettua ja kuvitettua mielenkiintoisesti niin, että ne puhuttelevat maallikoitakin. Anniinan aito kiinnostus aiheeseen näkyy niin työn laadussa kuin nopeudessakin, ja se, jos mikä varmistaa pitkän yhteistyön ja asiakastyytyväisyyden.”

- Liisa Santakoski, Paristokierrätyksen toimitusjohtaja

Iso juttu - S-ryhmän ilmastokampanja

Iso juttu - S-ryhmän ilmastokampanja

Toisenlainen kauppareissu - Matka tuotteiden taakse

Toisenlainen kauppareissu - Matka tuotteiden taakse