Toisenlainen kauppareissu - Matka tuotteiden taakse

Toisenlainen kauppareissu - Matka tuotteiden taakse

Konseptoimme ja editoimme yhdessä asiakkaan kanssa jutun siitä, miten S-ryhmä huolehtii työntekijöiden oikeuksista ja oloista esimerkiksi kahvin ja tomaattimurskan tuotannossa.

Haaste

Valtamerten tuolta puolen tuotavat herkut kuten kahvi ja appelsiinit ovat meille arkipäivää. Mitä kaupassa tehdään sen eteen, että kaukaa tulevat elintarvikkeet tuotettaisiin ihmisoikeuksia noudattaen? Mitä sertifikaatit kertovat ja miten tehtaita tarkastetaan?

Toteutus ja tulokset

Toisenlainen kauppareissu tarjoaa tarinallisen ikkunan pitkäjänteiseen vastuullisuustyöhön eri tuotteiden kautta. Juttu kutsuu paneutumaan asiaan huolella, ja sen parissa onkin viihdytty keskimäärin kokonaiset 12 minuuttia.

Tutustu juttuun: sok.tuotteentakana.com

Paristokierrätys - Uusi viestintästrategia ja konsepti

Paristokierrätys - Uusi viestintästrategia ja konsepti

Datalaitteiden kierrätyspalvelu Seiffi huolehtii tietoturvasta

Datalaitteiden kierrätyspalvelu Seiffi huolehtii tietoturvasta